زیبایی های عشق

زیبایی های عشق

سکوت تنهایی شب در برکه ای خاموش
زیبایی های عشق

زیبایی های عشق

سکوت تنهایی شب در برکه ای خاموش

بوسه و عشق


اگرتمام دنیا را هم یک جا به من بدهند
با یک لحظه آغوشت 
عوض نمیکنم
جایی که امن است و آسایش
گرم است و آرامش
آن کنجی که فقط وفقط مال  من است 
گاهی به گاهی صدای تپشهای قلب عاشقت
و گاهی هم عاشقانه ای شور انگیز
زیباترازهمیشه سکوت زیبا یش را می شکند
من آغوشت را با دنیا عوض نمیکنم



 
ادامه مطلب ...

اولین پست بعد کنکورم


ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻪ

ﺩﺳﺖ ﺳﺮב ﯾﻌﻨﯽ ﭼــﮧ ...

ﺣﺮﻑ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﭼــﮧ

בﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺩﻭﺳﺘﺖ בﺍﺭﻡ ﮔﻔﺘﻨﺖ،ﺳﮑﻮﺕ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﭼــﮧ

ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺣﺮﻑ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻭבﺳﺘﺖ

ﻭﻗﺘﯽ ﺑــﮧ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺍﻭ ﺑﺮﺧﻮﺭב ﻣﯿﮑﻨﺪ

ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺕ ﺑﺨﺎﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ

ﻗﻄﺮﻩ ﺍﯼ ﻣﯿﺸﻮב


هی آدم هــــــــآ!

باور کنید میخواهم از شما دور بمانم..

نزدیک که میشوید..

ســــــــــردی عاطفه هایتان وجودم را میلرزاند..

محض رضای خــــــــدآ دور بمانید...


  ادامه مطلب ...

ازت ممنونم عشقم


امـشبـ هـیچـی نـمے خـوآهـم !

نـه آغـوشـتـ رآ

نـه نـوازش عـآشقـآنـه اتـ رآ

نـه بـوسـه هـآے شـیریـنتـ...

فقـطـ بـیـآ مےخـوآهـم تـآ سحـر

بـه چشـمـآن زیبــــایتـ خیـره بـمــآنـم

هـمیـن کـآفـی استـ بـرآے آرامـش قلبـــ بــی قـرآرم

تـو فقـط بـیــآ


  ادامه مطلب ...

زندگی من تویی میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم هوای آغوشت را دارد

هوای شبی سرد در آغوش مردانه ات

هوای نوازشهای بی پایان و زمزمه های عاشقانه ات

بگو تمام تو مال من است!



  ادامه مطلب ...

من چشم انتظار بوسه ای از تو


هر شب موهایم را شانه میکنم

صبح که بیدار میشوم

موهایم آشفته است ...!!!

من هر شب خواب سر انگشتان تو را میبینم


  ادامه مطلب ...